Invisibobble
Invisibobble idee tekkis brändi asutaja Sophiel ülikooli ajal Inglismaal.
Ta armastas juukseid hobusesabas kanda, kuid avastas, et pärast pikka aega tavaliste
juuksekummide kandmist kannatas ta väga tugevate peavalude ja tüütu segamini soengu all.
Ühel stiili peol kandis ta hobusesaba üleval hoidmiseks vana telefonijuhet, ning avastas et järgmisel hommikul ärgates
midagi hämmastavat. Tal ei olnud peavalu! Ta teadis kohe, et on midagi avastanud ning töötas koos Briti juuksurite ja
Saksa inseneridega selle idee lõpuleviimise nimel.
Bränd kasvas plahvatuslikult ja praeguse staatuse tõttu müüakse rohkem kui 1000 invisibobble'i minutis rohkem kui
70 riigis üle maailma.
Pidevalt luuakse uut, tuuakse põnevaid uusi erikollektsioone ja põhilisi uuendusi erinevat tüüpi naistele üle maailma,
et saaksime koos tähistada armastust juuste vastu. Invisibobble muudab naiste elu lihtsamaks ja lõbusamaks.